Отчеты

Відпочинок в Криму

2004-07-26

Почнемо…
Вийшло так що мені запропонували (подарували)“путівку” на 2 тижні в Крим. Точніше в с. Малий Маяк (це 15 км від Алушти) на базу від Національного Університету ”Харківський Політехнічний Інститут”. Інформацію в інтернеті шукав довго але “хто шукає той знаходить”. Викопав навіть декілька фотографій номерів (http://leto.ukr-biz.net/directory/album.cgi?index=studen). Зібравши можливу інформацію була зібрана сімейна рада. Я з жінкою вирішували “чи варто їхати з малим?”(синові 1рік і 9 місяців ). Все ж таки хотілося вивезти дитя на моря і самим трохи відпочити. Нас лякали акліматизацією дитини, тяжкою дорогою ( вирішили їхати поїздом)…Насправді Назар нам трохи захворів але без того нікуди. Отже вирішили -“ЇДЕМО” !
Були куплені білети на потяг ”Львів-Сімферополь” і ”Сімферополь –Львів”. Дітям до 5 років квитка не потрібно але місця не дають. Ми вирішили купити дитячій квиток за пів ціни і мати ще одне місце – тобто з 4-ох місць у купе ми мали 3 - велика імовірність що нам нікого не підселять (назад ми їхали самі). Ми заплатили за квитки 375 грн.(2 дорослих і 1 дитячий).
Сумок і рюкзаків було досить, ми брали з собою багато речей які би нам були у пригоді ( все ж таки малому 1,9 років). Брали багато чого починаючи від солі і закінчуючи електроплиткою(ми планували щось дитині підварювати).
Поїзд відправлявся о 10 ранку, а прибував 10.45. Малому було трохи важко їхати, він обходив майже всі купе у вагоні у пошуках “ляль”(дітей) –були старші( не дуже багато людей їздять з такими малими на море-хоча на самому курорті я бачив грудних дітей, яких батьки взяли з собою але цих унікумів було 2-3 ). Під час довгих стоянок виходили погуляти на перон. Кондиціонер ніби працював, але його включали кожної години на 10 хвилин(чи в них такий графік чи економія). Постіль коштувала 7 грн. Під час однієї стоянки купили черешні (пів літри - 2 грн.). У вагоні не працювала розетка на 220 вольт-не могли закип”ятити води для приготування кашки, були змушені брати кип”яток “загальний”. Спали нормально, жінка з дитиною “валєтом”. З нами в купе їхала старша жінка , вона направлялася в Гурзуф де вже на неї чекав чоловік. У вагоні я перепитав купу людей хто куди бо шукав когось з ким би можна було до-спілки наняти машину. Нажаль ніхто не збирався їхати у той самий напрямок чи не хотів наймати машину.
Отже зранку прибули в Сімферополь - поїзд не запізнився. На вулиці була спека ( хоча як нам пояснили це ще не жарко). Машини пропонували прямо на пероні, а житло ще під час руху поїзда. Нам треба було добиратися ще 65 км.- тролейбус відпав зразу їхати десь 2,5-3 години (ціна Сімферополь-Ялта 6 грн.). Маршрутка десь 15-20грн ( залежить від маршрутки, кількості людей...- їде десь1,5-2 години (але це залежить від водія, наприклад коли поверталися ми заїхали маршруткою від Малого Маяка до Сімферополя за 50 хвилина машиною ми їхали 1годину 20 хвилин) ). Машина - від 100грн і вище.

Дам декілька порад що до машин-таксі:
-не беріть на пероні -дуже дорого;
-якщо вас їде 2 людей і вам кажуть наприклад по 25 грн (хоча ціна машини десь 100) питайте чи є вже хтось у машині , тому що ми чекали десь пів години поки водій ще найде когось, або платіть по 50 за людину і тоді їдете самі відразу ж ;
-точно домовляйтеся про місце висадки( у нашому випадку це грало велику роль(пояснюю на нашому прикладі - наша база знаходилася за 100 метрів від моря – тобто від самої траси Сімферополь-Ялта треба було спуститися ще 3 км до моря і це була ДУЖЕ крута гора (за цей спуск (3 км) місцеві беруть по 15 грн). Я про це знав тому ми були доставлені під сам корпус.
-водії можуть порадити непоганий вибір житла ( ми їхали з білорусами яким водій обіцяв показати декілька місць).

На базі вже відпочивали “наші” тобто люди зі Львова з якими я був знайомий(вони приїхали на день скоріше). Вони нас зустріли, вручили ключі від номера, нагадали що о 14.00 обід.
Номер був типу люкс- складався з двох кімнат. Спальня-велике ліжко , тумбочки, шафа. “Вітальня”- диванчик, два м”яких крісла, холодильник, стінка. Ще був коридорчик і санвузол(душ, туалет, умивальник).Всюди був зроблений ремонт(“євро”), сантехніка була суперова . Стояв великий бойлер-тобто гаряча вода була цілодобово. Єдиним мінусом було відсутність телевізора (хоча кабель був проведений і була тумбочка під нього ) це був дуже великий мінус враховуючи те що ішов “Євро 2004”

Розпорядок дня у нас був такий:

9.00 Сніданок
9.30-11.00 Сонячні і морські ванни.
11.00-13.00 Прогулянки в магазини, на базу “Карабах” або “Утьос”...
14.00-Обід
15.00-17.00Малий спав я деколи з ним.
17.00-19.00 Пляж
19.00 Вечеря.

Декілька слів про місцевість.

До траси Ялта Сімферополь 3 км у вверх. По сусідству (5 хвилин) була база “Карабах” де був найближчий магазинчик, класний парк. Ми жили на самому початку набережної. На набережній був також магазинчик (20-25хвилин).Слід зауважити що червень в Криму ще не важається сезоном тому підчас нашого перебування багато чого не працювало, робилися косметичні ремонти і людей було не дуже багато.
Неподалік був санаторій ”Утьос”(20-30хвилин) і невеличке селище. До речі тут розташована дача Пінчука (зять нашого президента).
Маленька довідка-у Криму заборонено будувати на березі моря дачі, будинки...можна лише гаражі для моторних човнів так звані “елінги”. Прості люди цим і користуються будують гараж, а зверху 2-4 поверхи де здаються кімнати. У селищі Утьос бачив дуже багато елінгів які продаються. Звичайно ” не прості люди” будують і дачі і міні-готелі без всяких там гаражів. Мені запам”ятався один ”Корона”- він побудований як замок (з баштами,басейн...)правда місцеві казали, що він продається лише якихось 1000000,00у.о.

Про розваги, пиво, продукти...

У нас розваг як таких не було. По барам ми не ходили(все ж таки з нами була маленька дитина), віддавали перевагу випити пива у парку чи на березі моря. До речі про пиво-присутнє Оболонь, Сармат і місцеве. В нашій місцевості ціни на продукти були десь на 10% дорожчі ніж у Львові. Уважно дивіться на дату виготовлення продукту і термін придатності .
Біля санаторію “Утьос” є база “Таврія” чи “Таврида” у корпусі знаходиться ”підвальчик “ де продають вина на розлив ці вина виробляються на місцевому заводі, ціна за літру від 10 грн до 65.Рекомендую туди сходити. Ми там були декілька раз і купили собі додому пару літрів.
З розваг на воді: катамарани-10грн-1год; водний скутер 1хв.-10грн, прогулянка на катері(до Ялти чи ще кудись) 30-40грн.

Транспорт

На базі “Карабах” стоять таксі . Можна добратися до траси і там сісти на тролейбус, рейсову маршрутку(рейсові маршрутки досить дешеві(наприклад Партеніт- Алушта 2 грн). Біля санаторію “Утьос” є автобусна станція біля неї є міні-базар.

Дельфінарій

Одного дня ми вибралися у дельфінарій. Він знаходиться в санаторію “Крим” (від Міністерства Оборони) в Партеніті. Після сніданку рванули в Утьос на маршрутку, але запізнилися. Вирішили прийтися по набережній, а там взяти таксі. Знали що вистава на 11.30. Пройшли майже всю набережну і перед нами була маленька гірка, а таксі не було. Але як кажуть “язик до Києва доведе” поговорили з якоюсь жінкою (як виявилось вона місцева) і вона нас провела майже під сам санаторій. Тобто ми пішки дійшли в дельфінарій. Дорога зайняла десь 1годину 40 хвилин, треба сказати що Назар майже цілий час “їхав в мене на шиї”. Вистави в дельфінарію 3 рази на день 11.30 , (здається о 15,30 і в 19.30).Вхід коштує 15 грн. з дорослого і 10 грн. для дітей. Квитки продаються на прохідній в санаторій, або при самому вході в корпус.
Дельфінарій це критий басейн. Якщо підете постарайтесь зайти серед перших щоб сісти ближче до сцени або на балконі там найліпше видно. Ми сиділи на балконі. Вистава триває десь 40 хвилин. Участь брало 3 дельфіни(всі жіночої статі). Дітям дуже цікаво. Ще продавали “картину” намальовану дельфінами-купив якийсь мужик із Запоріжжя за 300!гнр(стартова 5 грн).
Назад ми повернулися маршруткою (1грн60коп) маршрутка відправляється від самого дельфінарію раджу там на неї сідати тому що далі вона зупиняється в центрі (біля базарчику і там сідає багато людей). До бази спустилися пішки, по дорозі зайшли в магазин який знаходиться у селищі де трохи закупилися на дорогу бо це був один з останніх днів.
Якщо ви їдете вже до дому я би порадив закупитись на базарі біля вокзалу там є все що хочете і ціни нормальні (ми того не знали).

Їжа
Нас не годували у столовій тому що там харчувалися діти з літнього табору який був організований на нашій базі в іншому крилі корпусу. Нам запропонували харчуватися у сусідньому барі (цей бар і база ХПІ пов”язані між собою) – тобто база платила барові за наше харчування. . Було досить приємно оскільки це було на березі моря. Харчували нормально-я їв все що давали. Для інформації.-1 день харчування в цьому барі 35 грн(сніданок, обід, вечеря ).
В місцевих магазинчиках ми регулярно купляли молоко, йогурти, соки, пиво і до пива.

Футбол я все ж я таки давився у холі був телевізор і там збиралися вболівальники.

Погода була нормальна, може раз чи два падав дощ. Вода була не дуже тепла 20 градусів. З собою ми взяли парасолю від сонця .

Назар нам трошки прихворів це була акліматизація, але не довго. З собою ми мали купу дитячих ліків якими навіть я користувався боліло горло(помагав дитячий Бісептол- 2 штуки на ніч). На базі “Карабах” є аптечний кіоск і лікар.
Пляжі всі “галькові”. На деяких (які належать якійсь базі чи санаторію) є навіть тенти від сонця. На прокат можна взяти все: матрац 5-10 грн, лежак-10грн,парасоля 7 грн...
Назад ми верталися великою групою людей. Замовили міні автобус -180грн. Нас було 10 дорослих тобто по 18 грн з носа, нас забрали з під корпусу і доставили під сам вокзал.
Поїзд Сімферополь- Львів їде трохи не вдало: виїжджає в 13.45, а прибуває в 15.00 Нам з дитиною було трохи не зручно, але пройшло все досить нормально. Їхали ми у вагонах які далі мали ще їхати до Ужгорода. Кондиціонер не працював, але погода була хмарна, у купе крім нас нікого не було-я відкрив вікно. Правда на ніч нам підселили якогось пацана але він о 7-ій ранку зійшов.
Те що ми потратили на відпочинок (днів15 з дорогою) 500 грн за дорогу і на продукти, сувеніри, іграшки... десь 600грн.
Висновок
Особисто я задоволений відпочинком, але Крим це “совок” який був десять, двадцять років тому, якби я платив за путівку я би не не поїхав за ті гроші краще їхати відпочивати у Болгарію - особисто я там був 2 рази( і сервіс там ліпший, а ціни такі самі) єдине що тепер треба візу це 20у.о.
У нашому випадку треба було їхати власним авто, а то ми були трохи відрізані від світу і не могли нікуди вибратися з дитиною. Я планував їхати авто, але почався “бензиновий бум”, я ще не такий добрий водій (дальше Славсько не їздив) і крім того треба було підготувати машину у дорогу.
Ніби все що згадав написав, якщо в когось є якісь запитання постараюсь відповісти.

К списку тем

Логин : Содержимое

Всего ответов: 10. Страниц: 1

Автор

Сообщение

Boa

Добавлено: 2004-07-26 11:42:40

Отличный, содержательный отчет!
Очень много ценной и полезной информации! Такой отчет стоило ждать две недели.
Прочитал и мысленно побывал в Крыму.
Спасибо!

Добавлено: 2004-07-30 03:03:29

а я 2 года подряд отдыхала с этом санатории Крым в Партените... сне там безумно нравилось... вот только не представляю где там сделали дельфинарий...
отчет классный! вот только теперь ждем фоток!!!
и я бы хотела взглянуть хоть на одну фотку сан.Крым!!! плиииииз!!!!! :)))

Добавлено: 2004-07-30 08:56:32

А я с 11 по 25 августа тудыть еду. Партенит, санаторий Крым :))))))))))))
Потом тоже, небольшой отчётец сварганю :)))
Тарамон, фотки где? :)))

Добавлено: 2004-08-01 01:26:20

dem, и ты туда же???ааааа!!!!! горе мне!!!!!! :(((

Добавлено: 2004-08-01 13:31:09

2Belaja: чего это горе? Кое-кто в Питер стопудово едить ;) Это мне горе! Ааааааа! :))))
Ох, у кого чего. Belaja, давай махнёмся, я вместо тебя в Питер, а ты вместо меня в Крым? :)))))))))))))))))))))))))))))))

Добавлено: 2004-08-02 21:54:50

2dem я уже никуда не еду... :((( просто сижу и рыдаю тут!!!!

Добавлено: 2004-08-03 08:43:19

2Belaja: шо за непруха? Ну, не рассссссстраивайси, я тебе из Крыма ракушку привезу :))))))))))

Добавлено: 2004-08-04 02:04:45

2dem жду от тебя красивых фоток Партенита и ракушку!!!и камешек с пляжа!!!после Партенита я полюбила каменные пляжи, эхх.... настольгия...

Provokator

Добавлено: 2004-08-04 13:17:39

Дивні у вас забаганки... камінець, ракушку.
Коньяку шоб привіз чи вина: масандру чи коктебель.

Добавлено: 2004-08-05 21:11:43

Ха-ха-ха, я сначала прочитал, типа "коняку привези". Думаю во блин, это жа как цельную лошадь оттудова тарить :))))))))))))))))))))) Потом врубился, "коньяку", угу. Привезу, привезу, небоись :)))))))) И вино тожа, каныстру :))))))))))))))))

К списку тем

Всего ответов: 10. Страниц: 1

У вас нет достаточно прав для создания своего ответа
Зарегистрируйтесь либо авторизируйтесь на сайте