Отчеты

Написал: RED_LINE

Поїздка в будень день в Карпати

2005-02-04

Привіт народ от вирішив вам розказати про поїзду в Славськ.
День починався як завжди розмірено і спокійно (не рахуючи того), що на 8.30 в мене був екзамен(але то все фігня ви читайте шо буде далі :)). Піля екзамене як завжди робота і знову рідний гуртожиток. Прийшов в гуртожиток з почуттям зданої сесії мені хотілося тільки одного поїхати до хати і про все забути. Але не тут то було. Прийшов мій сожитель Winston (жаль шо він ше не в клубі Тростяна, а здалося б) і каже шо на наступний день планується поздка в Славськ кататися. Компанія наша була не велика всього то 4 чоловік я ака RED LINE, Вова ака Winston, Петя ака Macho i Оксана ака Star. Збір був у вечері у Оксани, де було вирішено скільки продовольства, ну і звичайно коли виїзда. Все приготування завершилися, нарешті настав той довгожданний ранок коли потрібно було виїжджати в Славськ. Ви собі можете увити картину коли студенти з рюкзаками половина 7 ранку витусовують з гуртожитка :) як шо ні то жаль це досить цікаве видовище! Притусували на вокзал як завжди купа народу на пероні з бордами і лижами. Чуть не забув дійство це все відбувається 3 лютого. Дочекалися омріяної електрички, шо мене дуже здивувало, шо в тому вагоні де ми були було досить холодно, що було досить противнооскільки я люблю тепло і затишок :). Поки їхали до Славська Winston i Macho виспалася і вже на під"їзді до Славська вже ми всі 4 вирішували шо будемо робити в самому Славську. Прийшли ми однозначно до одної думки шо Тростян нам буде трохи на позубах тож напрямок був випраний Політех. На вокзаліяк завжди нам прийшлося відбиватися від людей які пропонували нам квартиру або інше житло. В мене в голові була тільки одна маніакальна ідея де чим пшвидше пробити борд і чим пошвидше почати кататися але не тот той було. Для доїзду пі гору спільно вирішили їхати на санках в який також використовуються кінська сила :). Доїхали до гори, народу було досить так батсько, Winston, Macho i Star, вирішили кататися на лижах а я марив про борд. В першій точці прокату мені не пощастило, так само мені не пощастило і в інших точках шо прилеглі до гори, але я все ж таки вирішив вернутися одну з нормальних точок в підніжжі гори і запитати ше раз, як виявилося там був борд (жаль шо лівосторонній і крпленя не переставлялися, але то нічого прийшлося кататися слаломом) і боти навіть появилися. ЛЮДИ ШО ЗАЙМАЄТЕСЯ ПРОКАТОМ БУДЬ_ЛАСКА ЗУКУПЛЯЙТЕ БІЛЬШЕ СПОРЯДЖЕННЯ (я про БОРДИ). Заплативши гроші за прокат, я поперся на гору шо відразу прикріпити бод до ніг і початити кататися. Все було круто спуски раз за разом були все кращими і кращими шо мені дуже пдобалося. Десь в 12 годині появилися люди з Джусу які проводили конкурси, ми троє вирішили для Оксани виграти халявне навчання на лижах. Конкурс був досить простеньким попасти 4 сніжками в мішень, але не та було все просто, з 12 кидків ми троє попали тільки два рази але цього було достатньо шоб отримати без коштовно 30 хв інструктажу :). Після того всі поперлися на гору і катання продовжилося. Ті трьоє шо були на лижах пішли на підйомник а я далі катався з самого верху до куди мені хватало сил вилізти. ДЕсь біля 4 години ті троє об"явилися на горизонті, почав трохи падати сніг, який при швідкісному спуску заліплював очі. Останній спуск мав бути досить екстримальним, я мав проїхати без слаломів і поворотів, а ті шо на лижах на прямих лижах з такою ж умовою. Зверху якшо їхати слаломом досить класно, бо на горі багато бугорків і борд сам по собі проктично повертає. Першою поїхала Оксана, було її жалко оскільки вона так нефігово перевернулася чер себе. За нею поїхав я все починалося досить прикольно спочатку меленький слалом а потім го го вперед, пере лягушатніком я вирішив трошки притормозити (а зря, не треба було того робити), бо спереді був меленький рів і виїзд на верх, видно потрапив я на якусь пляму льоду, так шо з під мене бурд вилетів аж до голови і я зі всієї дурі впав на дупу, було трохи больно, але нічого далі вирішив спускати швидко і без падінь. Вова і Петя також дость класно пустилися. Поздавали лижі і борд і потусували пішком до поїзда. Жаль шо не було в нас фотіків отоб фоток було :(

К списку тем

Логин : Содержимое

Всего ответов: 1. Страниц: 1

Автор

Сообщение

dem

Добавлено: 2005-02-05 01:44:54

Молодци, чего ишо сказать :))))

К списку тем

Всего ответов: 1. Страниц: 1

У вас нет достаточно прав для создания своего ответа
Зарегистрируйтесь либо авторизируйтесь на сайте